GRATIS HUIDADVIES: +32 (0) 2 304 33 30

RETOUR & SERVICE

RETOUR VOORKOMEN

Wij zullen er alles aan doen om te voorkomen dat je een product wil retourneren. We helpen je dan ook graag in het maken van de juiste beslissing in aankoop van je product. We geven je dan ook graag advies over je huid en welke producten geschikt zijn voor je.

PRODUCTINFORMATIE

Als het goed is kan je alle informatie over het product vinden onder elk product op onze webshop bij de tabs: “geschikt voor mij?”, “tips”, “gebruik”, “productinformatie”, etc. Hier beschrijven wij ook voor welk type huid elk product het meest geschikt is. Ontbreekt er informatie? Of heb je een andere vraag? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op.

TWIJFEL JE ALSNOG OVER EEN PRODUCT VOOR JE HUID?

Stuur ons gerust een WhatsApp, mail (info@bellemoiselle.be), bel (+33 468 533 239) , we geven je graag geschikt huid- en productadvies. Of vraag GRATIS huidadvies aan of boek een GRATIS huidconsult in bij ons, we ontvangen je graag!

IK HEB EEN BESCHADIGD OF DEFECT PRODUCT ONTVANGEN?

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN?

Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en kunnen helaas dan niet meer verkocht worden.

PRODUCT OMRUILEN

Heb je je toch bedacht en wil je je ongeopende product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, mits deze een paar maanden houdbaar is en verpakking ongeopend is. Neem hiervoor contact met ons op via info@bellemoiselle.be of stuur ons een WhatsApp bericht. De kosten van terugzending van jouw product(en) zijn wel voor eigen rekening. Je kan je product ook altijd kosteloos omruilen door bij ons langs te komen op ons hoofdkantoor (Stationsstraat 84, Londerzeel). Laat van te voren even weten (bel, mail, WhatsApp) dat je langs wil komen. Dan zorgen wij ervoor dat het juiste product voor je klaarligt.

PRODUCT(EN) RETOUR

Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dan is dit natuurlijk geen probleem. Hieronder staat beschreven wat onze regels zijn en hoe je je product kan retourneren.

Onze retourvoorwaarden:

* Tot 7 dagen na ontvangst van je pakketje heb je het recht je producten te retourneren. De kosten voor het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening.
* Als je ervoor kiest je product terug te sturen, vragen wij het product in originele staat en verpakking, ongebruikt (ongeopend) en onbeschadigd terug te sturen naar ons.
* Zodra jouw product in goede orde ontvangen is bij ons, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

HOE STUUR IK MIJN PRODUCT TERUG?

Stap 1. Bel, mail, chat of stuur ons een WhatsApp bericht dat je je product retour wil sturen en waarom. Zodat wij dit op orde kunnen maken voor je en wij ons proces kunnen blijven verbeteren.

Stap 2. Verstuur je product in originele staat en verzendverpakking terug naar ons. Indien het een defect of verkeerd product betreft, ontvang je natuurlijk van ons een verzendlabel.

Wil je zelf graag het product retourneren omdat je je bedacht hebt? Stuur dan het product retour naar het volgende adres:

Belle’Moiselle
Stationstraat 84
1840 Londerzeel

Stap 3. Zodra het product bij ons terug ontvangen is, storten wij het aankoopbedrag van je product(en) terug op je bankrekening (binnen 14 dagen).

LET OP: het product mag niet geopend, gebruikt of beschadigd zijn en moet in de originele verpakking zitten. Mocht je toch het product hebben opengemaakt (plastic van product af / dop ingedrukt / pompje gebruikt), dan kunnen wij helaas het product niet meer terugnemen.

TIP: de kosten voor het retour sturen zijn te allen tijde voor eigen rekening. Wij raden dan ook aan je pakket aangetekend retour te sturen, zodat je verzekerd bent. Het risico van retour verzenden ligt altijd bij jou of als je deze aangetekend verstuurd bij (bijvoorbeeld) BPost.