GRATIS HUIDADVIES: +32 (0) 2 304 33 30

VEELGESTELDE VRAGEN

BESTELLING & LEVERING

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Producten die direct leverbaar zijn, worden vanaf het moment dat de betaling ontvangen is (voor 16.00 uur), direct verstuurd met de post. Betalingen later dan 16.00 uur of buiten werkdagen om, worden de volgende werkdag verzonden.

Mocht onverhoopt het betreffende product (producten) niet op voorraad zijn, worden deze meteen besteld en voorradig gemaakt. Zodra deze binnen zijn, worden deze dezelfde dag nog naar je verstuurd. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen hoeveel dagen het precies kan duren of chat met ons via de webshop.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF AANPASSEN?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR VERZENDING VAN MIJN PRODUCTEN?

De verzendkosten in België bedragen €7,19 per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €11,54 per bestelling. Bestellingen boven de €60,- worden GRATIS verzonden binnen België. Bestellingen boven de €80,- worden GRATIS verzonden binnen België.

Wanneer er acties zijn voor gratis verzending, zal dit duidelijk zichtbaar zijn op de webshop. Acties voor gratis verzending kunnen van toepassing zijn op bepaalde landen. Bij afrekenen zie je altijd de geldende verzendtarieven.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERSTUURD?

Producten worden bezorgd door BPost. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur.

IK HEB GEEN INTERNETBANKIEREN EN OOK GEEN CREDITCARD?

Geen probleem, zodra je contact opneemt met onze klantenservice sturen we je graag een factuur.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK ERGENS ANDERS LATEN AFLEVEREN?

Je kunt je bestelling ook ergens anders laten afleveren door het afleveradres te wijzigen of een ophaalpunt van BPost te selecteren.

IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN, WAT MOET IK DOEN?

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Kan gebeuren! Is het voor 15.00? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met ons op via WhatsApp (+32 468533 239) of e-mail (info@bellemoiselle.be). Dan proberen wij voor 15.00 jouw bestelling nog te wijzigen.

HOE WISSEL IK MIJN KORTINGSCODE IN?

Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje te zien waar je de code kan opgeven. Vergeet niet dat een kortingscode altijd persoonsgebonden is, dat je deze eenmalig kan gebruiken en soms ook tijdsgebonden in.

HOE KAN IK BETALEN?

We werken voor alle betalingen samen met Mollie. Mollie is één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer.

Je betaalt veilig, snel en simpel in een vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten. Voor elk van onderstaande betaalmethodes heb je een kaartlezer/digi pas nodig.

Bancontact
De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact.

Belfius
Belfius Direct Net.

KBC/CBC betaalknop

Creditcard / kredietkaarten (Visa, Mastercard en Maestro)
Je kredietkaart gegevens worden beveiligd verstuurd via een SSL-beveiligde server. Zodra we je kredietkaart gegevens gecontroleerd hebben, is je bestelling in orde. Je kredietkaart organisatie vraagt je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met kredietkaarten.

iDEAL-betaling
Je betaalt via iDEAL snel, makkelijk en betrouwbaar.

Billink
Je betaalt achteraf via Billink. Bestelling met betaalplicht, zonder extra kosten!

MIJN VRAAG IS NOG NIET BEANTWOORD?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via Whatsapp

PRODUCT & GEBRUIK

HOE SNEL ZIE JE RESULTAAT?

Dat verschilt per huidtype en wat je wilt verbeteren aan je huid. Je huid veranderd om de 28 dagen. Gemiddeld is na 6 weken goed resultaat te zien indien je je producten correct gebruikt.

HOE SELECTEREN JULLIE EEN PRODUCT BIJ EEN HUIDTYPE?

We selecteren een product voor een specifieke huid op basis van de ingrediënten in het product. Daarnaast kijken we naar de percentages en samenstelling van de ingrediënten. Onafhankelijk onderzoek naar werkzame ingrediënten en de werking van een product vinden we erg belangrijk.

KAN IK DIRECT ALLE PRODUCTEN BESTELLEN?

Je kan alle producten direct bestellen. Enkel een paar producten hebben een “Let op!” en vereisen meer uitleg. Deze uitleg is te vinden onder het product in de tab “gebruik” van onze webshop. We vragen dan ook om deze uitleg goed te lezen en mochten er nog vragen zijn neem dan contact met ons op.

HOE KAN IK DE PRODUCTEN HET BESTE BEWAREN?

Je kan de producten het beste bewaren op een donkere en koele plek.

HOE LANG ZIJN DE PRODUCTEN HOUDBAAR?

De producten zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De exacte houdbaarheid van de producten staat met een datum vermeld op de verpakking.

BEVATTEN DE PRODUCTEN SPOREN VAN TARWE, NOTEN, ZADEN, GLUTEN OF SOJA?

Er zitten geen tarwe, noten, zaden, gluten of soja in de producten verwerkt, echter kunnen we niet uitsluiten dat tijdens het productieproces ook gewerkt wordt met sporen van tarwe, noten, zaden, gluten of soja.

KAN IK MET ALLE PRODUCTEN TEGELIJK BEGINNEN?

We raden je aan om alle informatie op de pagina van het desbetreffende product goed te bekijken. Zodat je per product leest hoe je deze het beste kan gebruiken en waar je vooral op moet letten. Mocht je meerdere producten hebben aangeschaft en twijfel je of je deze tegelijk kan gebruiken? Neem gerust contact met ons op of stuur een Whatsapp

NA GEBRUIK VAN DE PRODUCTEN VOELT MIJN HUID WARM (TINTELEND) AAN, IS DIT ERG?

Tijdens het gebruik kan een lichte tinteling en of roodheid ontstaan. Gedurende de eerste week kan je huid wat droog aanvoelen en gaan schilferen. Maak je geen zorgen! Dit is een normale reactie.

De celdeling in je huid wordt gestimuleerd en dode huidcellen schilferen af. Volg ten alle tijde de instructies van het product. Producten die tintelen bevatten werkstoffen die opgebouwd moeten worden.

Twijfel je? Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop.

WELKE HUIDREACTIES KUNNEN ONTSTAAN EN ZIJN NORMAAL?

Je huid kan warm, tintelend, droog en schilferig worden. Dit zijn normale reacties. De ingrediënten in de producten werken diep in je huid om deze te verbeteren. Mocht je twijfelen? Neem gerust contact met ons op of via Whatsapp.

WELKE PRODUCTEN KAN IK MET ZWANGERSCHAP GEBRUIKEN?

We hebben heel veel producten die je kunt gebruiken tijdens zwangerschap. Bekijk hier bijvoorbeeld onze samengestelde sets bij zwangerschap. Bij elk product is specifiek vermeld of je deze met zwangerschap kunt gebruiken. Klik in de menubalk (geslacht) naar zwanger en de producten worden getoond welke je kan gebruiken.

ZIJN ALLE PRODUCTEN GESCHIKT VOOR VROUWEN EN MANNEN?

Alle producten kunnen gebruikt worden door zowel mannen als vrouwen. Echter staat bij elk product specifiek aangegeven voor welke huid deze het meest geschikt is. Tevens kan je in de menubalk geslacht kiezen en worden specifieke producten getoond.

KAN IK OOK SAMPLES (PROEFVERPAKKINGEN) KOPEN?

Je kan van een aantal producten samples (proefverpakkingen) aanschaffen. Helaas zijn deze niet gratis en zal je hiervoor tussen de 5-10 euro voor moeten betalen. Een proefverpakking gaat tussen de 2-7 dagen mee. Hierdoor krijg je een goede eerste indruk van het product & gebruik. Houd er wel rekening mee dat voor echte huidverbetering, het product langer de tijd nodig heeft! Wil je graag een product proberen? Neem gerust contact met ons op, we regelen dit graag voor je!

HOEVEEL PRODUCTEN HEBBEN JULLIE IN HET ASSORTIMENT?

Wekelijks doen we onderzoek naar nieuwe producten met werkzame ingrediënten. Komen we vandaag een nieuw product met betere ingrediënten tegen? Dan zorgen we dat dit product (na zorgvuldig testen) op onze webshop te verkrijgen is. Ons assortiment bestaat uit verschillende producten (huidproducten, deodorant, make-up, supplementen, etc.). Voor elk huidtype en huidprobleem is een geschikt product te vinden. Zonder oneindig veel opties.

Bekijk al onze producten hier.

WAT ZIJN DE VOORWAARDEN VOOR EEN GOED WERKZAAM PRODUCT?

Ons assortiment bevat enkel en alleen uit producten die je huid verbeteren. We selecteren de producten op basis van ingrediënten en het gebruik. De producten mogen geen irriterende ingrediënten bevatten en we adviseren producten die bewezen effectief zijn.

WAT ZIJN DE RESULTATEN VAN JULLIE PRODUCTEN?

We adviseren de producten minimaal 4 weken te gebruiken om te bepalen of het product perfect bij je huid past. Op onze webshop wordt per huidprobleem aangegeven wanneer je resultaat mag verwachten.

BIJ WIE KAN IK HUIDADVIES EN PRODUCTADVIES ONTVANGEN?

Bij onze huidexperts kan je terecht voor al je vragen over je huid, product & gebruik. Je hebt de mogelijkheid om persoonlijk een huidexpert aangewezen te krijgen die specifiek naar je wens in huidverbetering kijkt. Je krijgt advies over hoe je het beste met je huid om kan gaan, welke producten met werkzame ingrediënten goed passen bij je huid en welke voedingsmiddelen je beter kunt laten staan en welke je huid verbeteren. Vraag hier direct GRATIS huidadvies aan. Of stuur direct onze Huidtherapeuten een WhatsApp bericht,

Deze persoon staat de komende tijd voor je klaar om vragen te beantwoorden over je huid en je huid mooi en goed te houden. Onze huidexperts hebben een HBO achtergrond en zijn gespecialiseerd in het verbeteren, voorkomen en verhelpen van huidproblemen. Kwaliteit en deskundigheid staan hoog in het vaandel bij ons.

WORDEN DE PRODUCTEN VAN JULLIE GETEST OP DIEREN?

Alle producten die wij verkopen zijn dierproefvrij.

HOE VAAK VOEGEN JULLIE NIEUWE PRODUCTEN TOE AAN HET ASSORTIMENT?

Wij voegen elk jaar (soms maandelijks) nieuwe, huidverbeterende producten toe aan ons assortiment.

WAAR WORDEN DE PRODUCTEN ONTWIKKELD?

De producten uit ons assortiment komen van verschillende leveranciers vandaan. Zo komen de producten van Christina Cosmeceuticals uit Israel  Ekseption en fusion meso uit Spanje, Couleur Caramel en Phytomer uit Frankrijk en wordt Ik Skinperfection in Nederland geproduceerd. Uiteraard kan een merk van eigen bodem niet ontbreken in ons gamma. Wij hebben bewust gekozen voor Men3 en savonnerie Bruxelloise. 2 belgische top merken! 

KAN IK EEN BEHANDELING BIJ JULLIE ONDERGAAN?

Absoluut! Je kan bij ons zeker terecht voor huidverbeterende gezichtsbehandelingen (peeling, TCA en microneedling). Onze huidkliniek zit in Londerzeel (Stationsstraat 84).

Klik hier voor meer informatie. Boek hier een behandeling of een GRATIS huidconsult in.

Wij zijn van mening dat voor bepaalde huidproblemen, naast het gebruik van onze producten en goed advies van onze huidexperts, ook gezichtsbehandelingen nodig zijn.

Mocht dit het geval zijn, dan zullen wij dit natuurlijk in je huidadvies opnemen. Bij ons kan je namelijk ook terecht voor behandelingen op maat bij huidproblemen zoals acne, huidveroudering, droge / vette huid, pigmentatie, roodheden, littekens, etc.

WORDEN BEHANDELINGEN VERGOED?

Jazeker! Sommige huidbehandelingen worden volledig vergoed door je zorgverzekeraar. Een gezichtsbehandeling voor acne (of littekens) valt vaak onder ‘aanvullend verzekerd’ (zorgverzekering) dit zelfde geldt voor Camouflage therapie (pigment). De vergoedingen in kosten en betaling hiervan verschillen per zorgverzekeraar. Neem voor de zekerheid contact met je zorgverzekering op om er achter te komen of je hiervoor verzekerd bent en voor welk bedrag!

MIJN VRAAG IS NOG NIET BEANTWOORD?

Geen probleem! Neem gerust contact met ons op of chat met ons via de webshop, we vertellen je graag meer over product & gebruik.

RETOUR & SERVICE

RETOUR VOORKOMEN

Wij zullen er alles aan doen om te voorkomen dat je een product wil retourneren. We helpen je dan ook graag in het maken van de juiste beslissing in aankoop van je product. We geven je dan ook graag advies over je huid en welke producten geschikt zijn voor je.

PRODUCTINFORMATIE

Als het goed is kan je alle informatie over het product vinden onder elk product op onze webshop bij de tabs: “geschikt voor mij?”, “tips”, “gebruik”, “productinformatie”, etc. Hier beschrijven wij ook voor welk type huid elk product het meest geschikt is. Ontbreekt er informatie? Of heb je een andere vraag? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op.

TWIJFEL JE ALSNOG OVER EEN PRODUCT VOOR JE HUID?

Stuur ons gerust een WhatsApp, mail (info@bellemoiselle.be), bel (+32 468 533 239) of chat met ons via de webshop, we geven je graag geschikt huid- en productadvies. Of vraag GRATIS huidadvies aan of boek een GRATIS huidconsult in bij ons, we ontvangen je graag!

IK HEB EEN BESCHADIGD OF DEFECT PRODUCT ONTVANGEN?

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Neem contact met ons op of chat met ons via de webshop. We gaan ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN?

Gelukkig komt dit zelden voor. Toch raden wij je aan altijd eerst goed je bestelling te controleren voordat je de producten gaat gebruiken. Onze producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en kunnen helaas dan niet meer verkocht worden.

PRODUCT OMRUILEN

Heb je je toch bedacht en wil je je ongeopende product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, mits deze een paar maanden houdbaar is en verpakking ongeopend is. Neem hiervoor contact met ons op via info@bellemoiselle.be of stuur ons een WhatsApp bericht. De kosten van terugzending van jouw product(en) zijn wel voor eigen rekening. Je kan je product ook altijd kosteloos omruilen door bij ons langs te komen op ons hoofdkantoor (Stationsstraat 84, Londerzeel). Laat van te voren even weten (bel, mail, WhatsApp) dat je langs wil komen. Dan zorgen wij ervoor dat het juiste product voor je klaarligt.

PRODUCT(EN) RETOUR

Mocht je een product besteld hebben en deze toch willen retourneren? Dan is dit natuurlijk geen probleem. Hieronder staat beschreven wat onze regels zijn en hoe je je product kan retourneren.

Onze retourvoorwaarden:

* Tot 14 dagen na ontvangst van je pakketje heb je het recht je producten te retourneren. De kosten voor het terugsturen van je product(en) zijn voor eigen rekening.
* Als je ervoor kiest je product terug te sturen, vragen wij het product in originele staat en verpakking, ongebruikt (ongeopend) en onbeschadigd terug te sturen naar ons.
* Zodra jouw product in goede orde ontvangen is bij ons, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug op je bankrekening.

HOE STUUR IK MIJN PRODUCT TERUG?

Stap 1. Bel, mail, chat of stuur ons een WhatsApp bericht dat je je product retour wil sturen en waarom. Zodat wij dit op orde kunnen maken voor je en wij ons proces kunnen blijven verbeteren.

Stap 2. Verstuur je product in originele staat en verzendverpakking terug naar ons. Indien het een defect of verkeerd product betreft, ontvang je natuurlijk van ons een verzendlabel.

Wil je zelf graag het product retourneren omdat je je bedacht hebt? Stuur dan het product retour naar het volgende adres:

Belle’Moiselle
Stationsstraat 84

1840 Londerzeel

Stap 3. Zodra het product bij ons terug ontvangen is, storten wij het aankoopbedrag van je product(en) terug op je bankrekening (binnen 14 dagen).

LET OP: het product mag niet geopend, gebruikt of beschadigd zijn en moet in de originele verpakking zitten. Mocht je toch het product hebben opengemaakt (plastic van product af / dop ingedrukt / pompje gebruikt), dan kunnen wij helaas het product niet meer terugnemen.

TIP: de kosten voor het retour sturen zijn te allen tijde voor eigen rekening. Wij raden dan ook aan je pakket aangetekend retour te sturen, zodat je verzekerd bent. Het risico van retour verzenden ligt altijd bij jou of als je deze aangetekend verstuurd bij (bijvoorbeeld) PostNL.